Bättre tider - här kommer Friskhets-OS

Som ni vet har jag i alla fall lyckats med den ena utmaningen även om resten av veckan varit allt annat än bra. MEN jag fick i mig ett mellanmål! Med yoghurt. Och det får jag väl vara nöjd med, även om jag som sagt inte lyckades med den andra något alls.

Nya utmaningar blir 
* Göra X minuter mindre träning. Säg typ: om du tränar (fusktränar) en halvtimme om dagen är kanske fem - åtta minuter lagom att sänka med. Om du tränar två timmar om dagen är det självklart inte mycket att minska med fem eller liknande, så gå ner 12-15 minuter?

* Inte ersätta en måltid med något mindre. Den här utmaningar är det inga specifika "mål". Om du brukar ersätta ditt mellanmål vid 14-15 med en kanelbulle är det självklart att du inte ska ändra på sådana rutiner. Det här är som sagt en utmaning, som du valt att göra för din egen skull, så anpassa den till dig själv.

Kvar sedan förra veckan står 4-6 veckorsutmaningen 
* Äta ute/äta pizza eller liknande hemma

Som ovan nämnt är det här inga utmaningar ni behöver göra massa gånger. Vi har problem med att klara det en gång. Så det siktar vi på. Jag på i alla fall.

Kommentarer
Postat av: camilla

Du är så söt och får mig alltid på bra humör ska du veta :D Du har så rätt så länge det går framåt, sakta eller snabbt, så är det ändå framsteg :D du är duktig vännen :D och kämpa på med utmaningarna, jag håller tummarna för dig :D



Jag tävlade mest i höjd och ibland längd och tresteg också:D däremot löpgrenar och kondition har aldrig varit min grej haha.

Var du dukit på fotboll? saknar du det?



Haha turkiska och iranska kanaler lät intressant:P nja vi har väl de vanliga + viasat med massa sport kanaler någonting typ .. vi hade kanal + o grej men de va aldrig någon som kollade på dem haha:P ja ser nästan alltid bara på tv 1, kanl 3, 4, 5,6 tv 4 + och tv 11 såå behöver inte så många andra xD dock är jag sur för att de tagit bort mtv som vanlig kanal :O nu måste man ju betala för o se den:O

Kramar

2011-01-21 @ 08:19:52
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0